Actueel Agenda menu

Leerlingen helpen bij avondvierdaagse Arnhem-Zuid

De avondvierdaagse Arnhem-Zuid Is een vierdaagse wandeltocht die loopt door de wijken De Laar West en Oost, Elderveld, Elden en Schuytgraaf. Traditiegetrouw hielpen leerlingen van Lyceum Elst bij de vierdaagse in het kader van hun maatschappelijke stage/maatschappelijke diensttijd.  Deze hulp wordt door de organisatie zéér op prijs gesteld, mede vanwege de grote inzet en motivatie van onze leerlingen.
De jaarlijks terugkerende wandeltocht brengt al vele jaren plezier bij jong en oud. De wandeltocht begint altijd op de 1e dinsdag van juni. De lopers lopen 4 dagen en kunnen op vrijdag een mooie medaille in ontvangst nemen. Tevens wordt er op de laatste avond altijd een feestje georganiseerd, waarbij onder de lopers ook mooie prijzen worden verloot. De 27e gezins-avondvierdaagse Arnhem-Zuid was van dinsdag 4 juni t/m vrijdag 7 juni 2024.